Broodmeisje Myrthe

Geplaatst op januari 07 2021, door: Emily Schaapman

Broodmeisje Myrthe

3 jaar lang is Myrthe Zintel één van de gezichten geweest van het Herman Brood Museum. Al haar creativiteit, enthousiasme en haar vele ideeën over ondernemen heeft veel ten goede gedaan voor het museum. Na jaren dromen over haar eigen zaak heeft ze afgelopen voorjaar het besluit genomen om het te verwezenlijken maar niet getreurd we hoeven haar niet uit Zwolle te missen, ze heeft namelijk haar eigen zaak geopend genaamd Zus , een prachtige cadeau en koffie zaak.

1 juni is haar zaak aan de Broerenstraat nr. 9 in Zwolle officieel geopend. Een walhalla voor liefhebbers van roze, in de zaak vind je meerdere ”Instagramable” plekjes en muren. Je kan hier goed slagen voor cadeautjes, sieraden en een goede kop roze cappuccino.

Neem vooral eens een kijkje.

Voor de gehele maand december geldt: bij iedere besteding van € 12,50 bij Zus, krijg je een Herman Brood Museumkaartje!